Facebook
2017.02.18 / Bez kategorii
Natalia Cygan
PR Specialist

Monitoring mediów w PR

Praca w branży Public Relation przypomina przejażdżkę na rollercoasterze, w którym każdy niewłaściwy ruch może sprawić, że wagonik się wykolei. Doskonale o tym wiedzą specjaliści ds. PR, którzy nie mogą narzekać na brak obowiązków. Jak więc nie zginąć w gąszczu informacji, natłoku obowiązków i ułatwić sobie pracę?

2017.01.15 / Bez kategorii
Jacek Jaroszewski
PR Specialist

Mark Zuckerberg dostrzegł potencjał Instagrama i kupił go za niebotyczną kwotę 1 miliarda dolarów.  Za popularnością tej sieci społecznościowej przemawia prostota w obsłudze i komunikowaniu się z pozostałymi użytkownikami. Niesamowite jest to, w jakim tempie się rozwija. W 2016 roku serwis przekroczył 500 milionów użytkowników.

 

 

 

 

2016.12.20 / Bez kategorii
Ewelina Radlińska
Group Account Manager

Przełom grudnia i stycznia to niezwykle intensywny czas nie tylko dla agencji reklamowych, ale również wszystkich przedsiębiorców. Wielu z nich oczekuje, że właśnie w tym okresie znacznie zwiększy swoją sprzedaż. Rynek oferuje wiele rozwiązań prowadzących do wzrostu dochodu czy dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak jakie kroki i działania należy podjąć, aby kampania sprzedażowa przyniosła korzyści?

 

2016.11.15 / SEO/SEM
Jakub Kękuś
SEO Specialist

Dobrze działająca i ładna graficznie strona internetowa jest jedynie wstępem do sukcesu, ale nie osiągniesz go, jeśli potencjalni odbiorcy, do których chcesz dotrzeć nie znajdą Twojego serwisu w informacyjnym gąszczu Internetu.

2016.10.11 / Kampanie sprzedażowe/wizerunkowe
Aleksandra Grzeszak
Strategic Planner

Niezliczone ilości blogów, podcastów, artykułów czy infografik pojawiają się codziennie w wirtualnym świecie, a wszystko w celu pozyskania potencjalnego klienta. Content marketing to narzędzie bardzo popularne w dobie Internetu i z nim jest kojarzony w pierwszej kolejności, ale jako taki pojawił się już w końcówce XIX w. Za jeden z pierwszych przykładów podaje się czasopismo The Furrow, założone w 1897 r. przez Johna Deere’a i skierowane do farmerów oraz rolników. Choć zależnie od formy i treści przekazu kampanie content marketingowe mogą różnić się pewnymi elementami, to w każdym przypadku występuje kilka rzeczy, które stanowią fundament udanej aktywności.

2016.09.13 / Branding
Sławomir Skuta | Jan Starzyk
Senior Art Director | Art Director

Budowanie świadomości marki, a więc branding, jest podstawowym elementem całej układanki, z której zbudowana jest firma. Logo, nazwa, identyfikacja wizualna, a nawet adres strony internetowej – wszystkie te rzeczy wpływają na odbiór oraz utożsamienie przedsiębiorstwa z konkretną grupą docelową. Chociaż najczęściej kierowany jest do potencjalnych odbiorców, to adresatem są wszyscy konsumenci.

2016.08.11 / Social media
Katarzyna Bis
Social Media Specialist

Powoli opadają emocje, jakie wzbudziła nowa funkcjonalność Instagrama – Instagram Stories, będąca wierną, choć nieco okrojoną, kopią My Story Snapchata. Powstało wiele teorii, czemu zdecydowano się wprowadzić coś takiego na fotograficznym serwisie społecznościowym, lecz większość specjalistów jest pewna co do jednego – bliźniacze podobieństwo do My Story nie jest przypadkowe. I choć szum wokół skopiowania pomysłu nieco osłabił korzyści płynące z Instagram Stories, warto się nad nimi pochylić.

2016.07.14 / PR/Komunikacja
Michał Pstrucha
PR Manager

Czy zakładowy radiowęzeł jest zaliczany do prasy? Czy kierownicy jednostek organizacyjnych są obowiązani umożliwiać dziennikarzom nawiązanie kontaktu z pracownikami? Czy autor materiału prasowego powinien zawsze podawać swoje nazwisko? Kto może być uznany za autora takiego materiału?

 

2016.06.17 / EventyKampanie sprzedażowe/wizerunkowePR/Komunikacja
Rafał Tromczyński
Creative Director

Rynek reklamowy dynamicznie się zmienia i rozrasta. Standardowe przekazy promocyjne atakujące nas z każdej strony, jak banery czy billboardy, przestają być efektywne. Branża próbuje więc dostosować się do zmieniających się realiów – jednym ze sposobów ukrycia reklamy przed naszym “radarem obronnym” jest ambient marketing.

2016.06.09 / Branding
Katarzyna Sypień
Junior Expert of Technology

Zaproszenia z ziarenkami, z których po zasadzeniu wyrasta kwiat czy bezdrzewny papier to nie futurystyczne wizje tylko przykłady materiałów wykorzystywanych przez PromoPrinting do realizacji swoich projektów.