Aktualności

19.10.2016

W ostatnich miesiącach PromoAgency zajęło się kompleksowym przygotowaniem Katalogu Nagród na sezon 2016/2017 dla sieci stacji benzynowych BP. Pracy było dużo: zredagowaliśmy teksty oraz opracowaliśmy krótkie porady dla czytelników, zaprojektowaliśmy szatę graficzną. Do prowadzonej przez nas kampanii on-line na Facebooku i stronie BP wykonaliśmy również animację promującą katalog. Poświęciliśmy temu projektowi mnóstwo czasu, ale dzięki temu jesteśmy dumni z osiągniętych efektów.

17.10.2016

We wrześniu świętowaliśmy 60-lecie powstania Piwnicy pod Baranami. Z tej okazji Archiwum Narodowe zleciło PromoPrinting wydruk 300 egzemplarzy katalogu, nieodzownego elementu wystawy „Krakowski kolaż”, opowiadającej historię kabaretu.

Okładkę wykonaliśmy z kredy matowej z dodatkową folią soft touch, a rewers pokryty był jednostronnym, matowym lakierem offsetowym. Środkowe strony powstały natomiast z nietypowej, bo spulchnianej kredy matowej Sora Matt Plus. Dodatkowo do kompletu robiliśmy zakładki magnetyczne.

05.10.2016

Wspólnie z Fundacją ZIKO dla Zdrowia organizujemy konferencję PharmLab 2016, która odbędzie się 6 października w Warszawie. Byliśmy odpowiedzialni m.in. za uzyskanie patronatu honorowego Rzecznika Praw Pacjenta, a obecnie pracujemy nad promocją wydarzenia. Celem spotkania jest zastanowienie się nad współczesną rolą farmaceuty, lekarza i pacjenta w polskiej służbie zdrowia, występującymi problemami w opiece zdrowotnej oraz poznanie oczekiwań każdej ze stron. 

22.09.2016

W dniach 9–13 września 2016 roku w stolicy Holandii odbyła się wystawa IBC 2016 dedykowana elektronice użytkowej i nowoczesnym mediom. W przygotowaniu się do wydarzenia pomagaliśmy firmie TiVo, światowemu liderowi w dziedzinie zaawansowanych usług telewizyjnych, rezerwowaliśmy bilety lotnicze, nocleg oraz organizowaliśmy stroje dla hostess, które obsługiwały stoisko.

15.09.2016
Jesteśmy w trakcie realizacji jubileuszowej kampanii dla Elfa Pharm Polska. Marka obchodzi właśnie swoje 5-lecie i z tej okazji przygotowała specjalną ofertę na wybrane produkty. W ramach akcji organizujemy również casting dla fanów marki: „Bliżej natury. Bliżej siebie”. Wybrane osoby wezmą udział w filmiku promującym to wydarzenie.
 
17.08.2016

Dla marki GoodTime wykreowaliśmy nowy produkt – serie paluszków maczanych w sosie – „Dip Time”, które właśnie trafiły do sklepów. Nie tylko byliśmy odpowiedzialni za naming, ale zaprojektowaliśmy również etykietę na opakowania. Dla każdego rodzaju sosu (Meksykański, Czosnkowy i Sos 1000 Wysp) stworzyliśmy bardzo charakterystyczne i kolorowe etykiety, wpasowujące się charakterem do danego smaku.

11.08.2016

W rzeszowskiej Galerii Nowy Świat, 6 i 7 sierpnia odbył się kolejny przystanek cyklu Liga Komputronik Gaming. Na miejscu gracze uczestniczyli w turniejach w Counter Strike: Global Offensive i FIFA 16. Nasze hostessy rozdawały materiały reklamowe i wręczały nagrody uczestnikom konkursu. Zwycięzcom gratulujemy!

05.08.2016

Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie magazynu, którego celem jest przybliżenie w przystępny sposób profilaktyki zdrowotnej oraz tematów szeroko związanych z witalnością i dobrym samopoczuciem. Redaktorem prowadzącym został nasz PR Manager – Michał Pstrucha, a nad oprawą graficzną czuwał Robert Król, Senior Graphic Designer. Treści do magazynu powstały dzięki pomocy specjalistów m.in. z zakresu dietetyki, zdrowia i urody. Magazyn jest już dostępny w placówkach ZIKO Apteka oraz ZIKO Dermo. Zachęcamy do lektury!

25.07.2016

Pojawiamy się także na największych wydarzeniach sportowych w Polsce. Nasza hostessa towarzyszyła przedstawicielom firmy Astoria na trasie 73. Tour de Pologne – najbardziej rozpoznawalnego polskiego wyścigu kolarskiego. Nasza koleżanka promowała markę oraz pomagała podczas ceremonii wręczenia nagród. Astoria, która dystrybuuje wina do ponad stu krajów na świecie jest nowym partnerem wyścigu.

15.07.2016

W kampanii Facebook Ads, zorganizowanej przez PromoTraffic, zagrzewaliśmy do kibicowania podczas Euro 2016 i zachęcaliśmy do chrupania paluszków Good Time. W samym lipcu dzięki naszej pracy dotarliśmy do ponad 23 000 osób, a fan page GOOD TIME polubiło 323 użytkowników. Współpracowaliśmy również z PromoAgency promując pre-roll na YouTube, o którym niedawno wspominaliśmy. Dzięki naszej pracy został wyświetlony ponad 20 000 razy!

Wszelkie prawa zastrzeżone 2015
Polityka prywatności
Regulamin serwisu internetowego