Facebook
 

Aktualności

17.03.2017
Spółka Selvita odnotowała potężne wzrosty na giełdzie, a kursy jej akcji zostały zawieszone z powodu zbyt wysokich zwyżek!  — W ubiegłym roku oddaliśmy przygotowaną na miarę światowych projektów nowoczesną i funkcjonalną stronę internetową Selvity — mówi Grzegorz Gracz, Prezes Zarządu PromoAgency. — Cieszymy się, że mogliśmy pracować przy projekcie dla największej w Europie Środkowo-Wschodniej, polskiej firmy biotechnologicznej, która odnosi tak duże sukcesy. Mamy nadzieję, że to dopiero początek jej osiągnięć i naszej owocnej współpracy — dodaje.
Więcej informacji o sukcesach spółki Selvita znajdziecie na stronie www.selvita.com, którą zaprojektował i wdrożył zespół PromoAgency. 
16.03.2017

Z okazji 45-lecia luksusowej marki odzieżowej Deni Cler Milano agencja PromoAgency zaprojektowała oraz uruchomiła stronę internetową typu microsite www.45.denicler.eu. Oferuje ona m.in. interaktywną mapę z możliwością opublikowania własnego zdjęcia i zamieszczenia krótkiego opisu, sprawdzenie autentyczności produktu, jak również dzielenie się inspiracjami czy stylizacjami. Za ekskluzywnym wizerunkiem Deni Cler zdecydowanie przemawia zamiłowanie do włoskiego stylu, klasy oraz śmiałość designerska. Jej niezmienna wierność do najwyższej jakości tkanin czy szlachetnych dodatków sprawiła, że od 45 lat doceniana jest przez kobiety świadome własnej wartości, które żywią szacunek do klasycznej elegancji i najnowszych trendów. 

05.03.2017

Współpraca PromoAgency z popularną marką paluszków opiera się m.in. na stałej obsłudze profilu na Instagramie pod nazwą @goodtime_pl, który obecnie posiada już ponad 1000 obserwujących. W portfolio firmy są paluszki tradycyjne, dla dzieci oraz o smaku serowo-cebulowym, które dzięki starannie dobranym składnikom są zawsze świeże i chrupiące, jak również nadziewane kremem orzechowym i czekoladowym, które zadowolą najbardziej wybrednych smakoszy. Sprawdź naszą stronę i dołącz do fantastycznej paczki Good Time!

03.02.2017

Nasza współpraca z firmą farmaceutyczną Takeda opiera się m.in. na stałej obsłudze profilu na Instagramie pod nazwą @pielegnujenietapetuje, który obecnie posiada już ponad 1000 obserwujących. Zapraszamy do obejrzenia i obserwowania profilu w serwisie Instagram: https://www.instagram.com/pielegnujenietapetuje/

01.02.2017

W 2016 roku PLL pobiły rekord, przewożąc aż 5 milionów pasażerów. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną kampanię reklamową. To kolejny zrealizowany przez nas projekt dla flagowego polskiego przewoźnika. Od maja 2014 r. kompleksowo obsługujemy dział e-commerce LOT-u – poprzez cykliczne kampanie, które prowadzone są na 35 rynkach na całym świecie. Współpraca obejmuje przygotowywanie i realizację nośników wykorzystywanych przez e-mail marketing, sieć reklamową Google oraz sieci afiliacyjne. Najważniejszym zadaniem naszej agencji jest realizacja komunikacji skierowanej do stałych klientów oraz opieka nad stroną internetową.

27.01.2017

Dla pierwszej na świecie marki odzieży patriotycznej Surge Polonia zorganizowaliśmy na Facebooku głosowanie na kolory koszulek. Akcja cieszyła się dużą popularnością! W ciągu zaledwie kilku godzin, post z dotarł prawie do 39 000 osób, z czego 5438 użytkowników wyświetliło stream.

15.01.2017

Firma farmaceutyczna Takeda wprowadziła na rynek nowy produkt: Vita buer D3+K2, który nawiązuje do znanej marki Vita buerlecithin. Więcej o tym produkcie dowiecie się na FanPage’u prowadzonym przez PromoAgency o nazwie Witamina Słońca, który obecnie posiada już ponad 15 tysięcy fanów. 

15.12.2016

Z okazji świąt przygotowaliśmy dla HEINEKEN Kraków koncepcję kreatywną eventu, która odbyła się 9 grudnia w kinie Kijów. Prowadzącym wydarzenie był Marcin Prokop, a o oprawę muzyczną zadbał polski kompozytor i producent Andrzej Smolik wraz z brytyjskim wokalistą i gitarzystą Kevem Foxem. Podczas gali pracownikom HEINEKENA wręczono statuetki w pięciu kategoriach: Business Partnering, Cross Team Cooperation, Improvements Mindset, Leadership oraz One Team Spirit. Po uroczystej gali odbyło się after party.

 

24.11.2016

Elfa Pharm Polska z wizytą u dziennikarzy!

5 lat działalności to idealna okazja do spotkań z dziennikarzami oraz podziękowanie im za dotychczasową współpracę. Z okazji jubileuszu naszego Klienta przygotowaliśmy prezenty, które w jego imieniu wręczamy osobiście najważniejszym dziennikarkom urodowym.

 

16.11.2016

4MOVE – polecany przez najlepszych trenerów!

Dla marki napojów izotonicznych i witaminowych 4MOVE przygotowaliśmy spoty sponsorskie, które będą emitowane na antenie telewizji TVN, Polsat i TVP oraz animacje wyświetlane na ekranach bankomatów. Firma FoodCare, współpracując z takimi gwiazdami jak Jose Mourinho i Adam Nawałka, zachęca Polaków do aktywności fizycznej.

 

Wszelkie prawa zastrzeżone 2015
Polityka prywatności
Regulamin serwisu internetowego